Voor wie geinteresseerd is wat Rob van Driest aan het doen is.
posted by Rob at 3:31 AM
Hoi Rob en Fortunate, Gefeliciteerd met de komst van jullie dochter Roxy. Ik kreeg gisteren de link van de site van mijn oma en het ziet er allemaal erg mooi uit daar!Wij zijn in februari papa en mama geworden van onze zoon Mika die inmiddels alweer bijna 10 maanden. Geniet van de laatste weekjes van de zwangerschap en veel geluk met jullie dochter! Groetjes uit Zoetermeer.Bianca, Jeffrey en Mika
Thursday, 27 November, 2008
Post a Comment
<< Home
Ik heb nu de type rating voor de Beechcraft 1900 en ben hierop ervaring aan het opdoen in Tanzania.
View my complete profile
1 Comments:
Hoi Rob en Fortunate,
Gefeliciteerd met de komst van jullie dochter Roxy.
Ik kreeg gisteren de link van de site van mijn oma en het ziet er allemaal erg mooi uit daar!
Wij zijn in februari papa en mama geworden van onze zoon Mika die inmiddels alweer bijna 10 maanden.
Geniet van de laatste weekjes van de zwangerschap en veel geluk met jullie dochter!
Groetjes uit Zoetermeer.
Bianca, Jeffrey en Mika
Thursday, 27 November, 2008
Post a Comment
<< Home