Heel lang geleden dat ik je zag, maar kwam een poos terug via via hier terecht. Leuk om te zien en lezen wat je nu doet en ik geniet erg van de mooie foto's. Heel erg gefeliciteerd met Fortunate en Roxy Pamela, een wonder om naar uit te kijken! Zelf heb ik nu ook ruim twee jaar zo'n wondertje rond lopen en het is echt genieten hoor!
1 Comments:
Hoi Rob.
Heel lang geleden dat ik je zag, maar kwam een poos terug via via hier terecht. Leuk om te zien en lezen wat je nu doet en ik geniet erg van de mooie foto's.
Heel erg gefeliciteerd met Fortunate en Roxy Pamela, een wonder om naar uit te kijken! Zelf heb ik nu ook ruim twee jaar zo'n wondertje rond lopen en het is echt genieten hoor!
Groetjes...
Tuesday, 07 October, 2008
Post a Comment
<< Home