Voor wie geinteresseerd is wat Rob van Driest aan het doen is.

Wednesday, November 04, 2009

Squashtournooi

Vorige maand aan het maandelijkse squashtournooi van de club meegedaan.



En gewonnen (-:

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hoeraaaaa!!!!!

XXX
Christine

Wednesday, 11 November, 2009

 
Anonymous Anonymous said...

Leuk voor de foto.. maar zeg eerlijk, je werd laatste!! hahahaha

Wednesday, 02 December, 2009

 

Post a Comment

<< Home