Voor wie geinteresseerd is wat Rob van Driest aan het doen is.

Saturday, December 17, 2011

Eindelijk

Eindelijk ga ik een vliegtuig boven de 5700 kg vliegen. Dit is het toestel dat we tijdelijk gaan gebruiken totdat mijn bedrijf een eigen toestel gekocht heeft.
Het is een Beechcraft 1900D. 2 piloten en 19 passagiers. Van de week grondschool en in januari naar Zuid Afrika voor de simulator. Ik ga hier als co-piloot op vliegen.


1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

dat ziet er gaaf uit Rob, ik heb wat met beechcraft was mn eerste kist waar ik aan werkte in 1970.gr henk.

Tuesday, 24 January, 2012

 

Post a Comment

<< Home