Eindelijk
Eindelijk ga ik een vliegtuig boven de 5700 kg vliegen. Dit is het toestel dat we tijdelijk gaan gebruiken totdat mijn bedrijf een eigen toestel gekocht heeft.
Het is een Beechcraft 1900D. 2 piloten en 19 passagiers. Van de week grondschool en in januari naar Zuid Afrika voor de simulator. Ik ga hier als co-piloot op vliegen.


1 Comments:
dat ziet er gaaf uit Rob, ik heb wat met beechcraft was mn eerste kist waar ik aan werkte in 1970.gr henk.
Tuesday, 24 January, 2012
Post a Comment
<< Home