Voor wie geinteresseerd is wat Rob van Driest aan het doen is.

Thursday, August 19, 2010

Geslaagd

Ja, ik ben geslaagd voor mijn praktijkdeel voor het Europese brevet. En ik was al geslaagd voor het theoretische deel, dus ik ben nu helemaal klaar.
Nu een baan vinden dat we lekker in Europa kunnen gaan wonen.

Dit is het toestel waarop ik mijn examen heb gedaan. Diamond Twinstar New Generation.
Dit is met Garmin 1000 instrumenten (hier onder).


0 Comments:

Post a Comment

<< Home