Voor wie geinteresseerd is wat Rob van Driest aan het doen is.

Thursday, January 17, 2008

Aangekomen in Dar es Salaam (Tanzania)

De "peninsula" (schiereiland) van Dar es Salaam waar ik woon.

Het appartement waar ik nu woon. Niet bepaald zo goed als ik het in Malawi had maar best redelijk. Het is gelegen op de "peninsula" van Dar es Salaam.

De woonkamer.

Dit is het pleintje van het complex waar ik vlakbij woon. Dat is allemaal van dezelfde eigenaar als mijn bedrijf waar ik werk.

Dit is het autotje dat ik gekocht heb na aankomst. Ja klein he, niet wat je gewent ben van mij. Maar interessant dingetje. Het is een Nissan March (in Europa bekend als de Nissan Micra.
Automaatje/Airco/Airbags/Electrische ramen/Electrisch verstelbare spiegels alswel electrisch inklapbaar/Centrale vergrendeling met afstandsbediening/en lekker zuinig. Beter dan al die grote 4 wheel toyota's. Ja ik kan hier niet op gas rijden voor weinig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home