Voor wie geinteresseerd is wat Rob van Driest aan het doen is.

Monday, March 19, 2007

Likoma eiland

Strand met visnetten.


De catedraal op het eiland. Hier komen op zondag 1000 mensen en er wordt ook gezongen.


Veel baobab's (de bomen) op Likoma eiland.


Dit is de Cherokee 6 die land.



Ik vlieg regelmatig toeristen naar het eiland Likoma. Dit ligt in het Malawi meer, vlak bij de kust van Mozambique. Drie keer per week komt daar de boot "Ilala" aan maar de meeste toeristen die voor de luxe lodge "Kaya Mawa" worden ingevlogen.
Zo af en toe blijf ik een nachtje over bij de lodge en slaap dan ook in een van de luxe verblijven, dit is er een van.





Dit is Kaya Mawa van uit de lucht.






De landingsbaan op het eiland.











Dit is honeymoon island, voor de pas getrouwde stelletjes die daar regelmatig komen.


Heb ik ook een keer in geslapen, omdat het leeg was die nacht. Ja ik was alleen dus ik ben niet stiekem getrouwd in de tussentijd.


Kerkje op het eiland.

Er is ook nog een veel grotere,hele mooie, maar helaas nog geen foto's van. Komt nog.

Er wonen 6000 mensen op het eiland, de helft daar van kinderen.

3 Comments:

Blogger Bernadet said...

Lieve Rob,

Wat spannend allemaal wat jij aan het doen bent, ik kijk echt mijn ogen uit. Jij bent op avontuur zeg! Gaat helemaal goed met je zie ik, ja toch? Ik moest een blogger aanmaken om je dit bericht te kunnen sturen ik weet niet of het lukt allemaal maar ik hoop het wel. Tik me zodra je kan keej?

Love always xxx Bernadet

Wednesday, 09 May, 2007

 
Blogger Timothy Williams said...

Ha Rob,

Ziet er goed uit!
Ik hoop dat alles goed is!
Hier loopt alles op rolletjes.
Gisteren weer solo zweefvliegen. Had 3 seizoenen niet gevlogen. En nu snel VVO-en en mijn GPL halen!

Als je een keer in NL bent moet je het laten weten, kunnen we misschien naar een salsa-feestje
;-)
Groeten,

Tim

Monday, 21 May, 2007

 
Blogger Unknown said...

Hey Rob
wordt weer tijd voor een update !

Wednesday, 04 July, 2007

 

Post a Comment

<< Home