Likoma eiland
Strand met visnetten.
De catedraal op het eiland. Hier komen op zondag 1000 mensen en er wordt ook gezongen.
Veel baobab's (de bomen) op Likoma eiland.
Dit is de Cherokee 6 die land.
Ik vlieg regelmatig toeristen naar het eiland Likoma. Dit ligt in het Malawi meer, vlak bij de kust van Mozambique. Drie keer per week komt daar de boot "Ilala" aan maar de meeste toeristen die voor de luxe lodge "Kaya Mawa" worden ingevlogen.
Kerkje op het eiland.
Er is ook nog een veel grotere,hele mooie, maar helaas nog geen foto's van. Komt nog.
Er wonen 6000 mensen op het eiland, de helft daar van kinderen.


3 Comments:
Lieve Rob,
Wat spannend allemaal wat jij aan het doen bent, ik kijk echt mijn ogen uit. Jij bent op avontuur zeg! Gaat helemaal goed met je zie ik, ja toch? Ik moest een blogger aanmaken om je dit bericht te kunnen sturen ik weet niet of het lukt allemaal maar ik hoop het wel. Tik me zodra je kan keej?
Love always xxx Bernadet
Wednesday, 09 May, 2007
Ha Rob,
Ziet er goed uit!
Ik hoop dat alles goed is!
Hier loopt alles op rolletjes.
Gisteren weer solo zweefvliegen. Had 3 seizoenen niet gevlogen. En nu snel VVO-en en mijn GPL halen!
Als je een keer in NL bent moet je het laten weten, kunnen we misschien naar een salsa-feestje
;-)
Groeten,
Tim
Monday, 21 May, 2007
Hey Rob
wordt weer tijd voor een update !
Wednesday, 04 July, 2007
Post a Comment
<< Home