Deltavliegen
Op het deltavliegfront is er nog heel weinig gebeurd. Ik heb nog maar 6 vluchten gemaakt sinds ik hier ben.
4 daarvan was toen Chris Weeke en zijn vriendin IJnschje , Frank van der Groen en Joop Berendsen hier op vakantie waren.

Dat was heel gezellig. We hebben eigenlijk allemaal niet zoveel gevlogen.
Na deze vlucht ben ik in de zee geland omdat daar waar ik uitzakte heel veel rotsen op het strand waren.
Radio en vario waren afgeschreven.
Meningen waren verdeeld of ik dat nou wel of niet moest doen. Ik wilde in ieder geval mijn benen niet breken op de grote rotsen/keien.
Maar ja, verzuipen is natuurlijk ook niet alles.
Maar gelukkig mocht ik een vluchtje op Chris zijn vleugel maken.
Dit is in Porterville, mooie site.




0 Comments:
Post a Comment
<< Home